2018年12月8日星期六

JJFly - Seoul. Pyeongchang. Jeonju 首爾。平昌。全州

慶祝畢業暨放暑假之JJFly 第三站 
hahaha 仍然係亞洲,希望遲d 有假可以衝出亞洲!!

今次係去我非常喜歡既韓國! 有睇呢個 BLOG 都知 我已經寫過2次韓國-related 既遊記 :D 
雖然是87夜既trip,但其實我們這次留在首爾既時間不是很長 (不太喜歡 shopping 餐廳也吃不了太多又想另類d),所以我呢次會重點分享比較少人知既景點 =]



Day 1 - 出發! 首爾 ->橫溪->平昌 Intercontinental Alpensia Resort
Day 4 - Issac Toast ->梨花女子大學->Charles 炭火紫菜卷->弘大 shopping
Day 6 - 林蔭大道 Table Star -> 明洞哈莫妮超市

Day 8 - O’Sulloc 專門店 -> Depart! 

credits to Korea Tourism Organization
由於想去既地方互相沒有方便直接交通,所以主要以首爾為中心點去安排行程


特別要多謝J 先生放手俾我plan 我想去既地方,車程好長都無躁底 hahaha 大部份既相都係佢負責 :)


같이.좋다. 一齊真好 :D


沒有留言:

發佈留言